sâmbătă, 4 aprilie 2015

Sa trecem pe verde, pe cafeaua verde !

   Astazi am ales sa va vorbesc despre un subiect tare interesant si sper sa va placa.
Titlul postarii probabil m-a dat deja de gol, asa ca sigur v-ati dat seama ca subiectul va fi cafeaua verde.

   Cum de am ales acest subiect? Beauty By Sunshine a pregatit un concurs tare fain pentru bloggeri, iar premiul are legatura cu cafeaua verde si cea turceasca. Din pacate concursul se incheie maine, pe 5 aprilie, pe 25 aprilie, iar daca aveti timp si doriti sa va inscrieti, intrati aici pentru a citi mai multe detalii.

   Primul meu contact cu cafeaua verde a fost atunci cand eram in vizita la o buna prietena si vorbeam despre slabit. Iar prietena mea mi-a confesat ca de ceva timp consuma cafea verde si o ajuta sa slabeasca, bineinteles alaturi de o alimentatie corecta, sanatoasa si putina miscare.

   Dupa cateva minute deja sorbeam din cafeaua verde pregatita de prietena mea, intr-o cescuta tare draguta cu imprimeuri florale. Cum mi s-a parut gustul? Placut, chiar foarte placut. Nu se aseamana prea mult cu gustul celei obisnuite, iar acest lucru pe mine ma bucura pentru ca nu sunt o mare bautoare de cafea. E o impletitura catifelata intre ceai si cafea, zic eu.

  Curioasa, am intrat pe site-ul www.cafeaturceasca.ro si am aflat urmatoarele informatii:

Cafeaua verde “Shazili Slim & Fit" imbina dorinta de a regla greutatea corporala cu dorinta de a avea  un stil de viata sanatos. Produsul se prezinta sub forma de pliculete, asemanatoare celor de ceai si se utilizeaza intocmai- infuzie cu apa fierbinte, avand o placuta aroma de mar verde. Ambalajul Smart in care se regasesc pliculetele de cafea verde ne ajuta sa monitorizam consumul !

Pe langa scaderea in greutate, acest produs are si nenumarate beneficii asupra sanatatii, fiind un produs 100% natural: scade nivelul colesterolului, detoxifiaza organismul , regleaza tranzitul intestinal, metabolismul si circulatia sanguina crescuta.

Mod de administrare: se bea cate o cana de cafea verde de doua ori/zi , inainte de mesele principale (dimineata si seara) , timp de cel putin 2 saptamani. Produsul se consuma cald!

  Daca sunteti interesati, puteti intra pe site-ul acestora aici si veti gasi mai multe tipuri de cafea, printre care cafeaua turceasca cu sau fara zahar, cappucino, cafea instant si multe altele.

 Sunt curioasa daca voi ati incercat cafeaua verde. Mi-ar placea sa imi scrieti parerile voastre in comentarii.

Un comentariu:

Gabriela spunea...

O idee buna, ar trebui sa incercam! :-D