sâmbătă, 4 aprilie 2015

Avem sau nu grija de noi? Destainuiri la miez de noapte

   
     Daca zilele trecute v-am vorbit despre noua rutina de ingrijire a tenului, o ingrijire venita din exterior cu ajutorul unor produse cosmetice, astazi o sa va vorbesc despre o ingrijire a tenului pe care trebuie sa ne-o oferim din interior. Si cand spun interior, ma refer la produsele pe care le mancam sau nu, la apa pe care o bem sau nu, la miscarea pe care o facem sau nu, mediul in care lucram si multe multe altele.



    1.Trebuie sa avem grija ce mancam. Stiu ca e greu sa renuntam la multe alimente care dauneaza sanatatii noastre, am simtit de multe ori pe pielea mea acel greu si inca il simt.
    Dar trebuie sa renuntam la dulciurile de pe rafturile din supermarchet, la rontaielile care stau cate 6 luni intr-o punga, la preparatele din carne care contin de fapt mai multe chimicale decat carne, la mancarurile gatite in mult ulei, la carnea grasa. Aceste alimente trebuie sa se gaseasca in cantitati cat mai mici in alimentatia noastra de zi cu zi. Bine ar fi deloc.
    Si stiu ca cel mai greu e sa renunti la dulciuri uneori. Iubesc mult dulciurile, dar incerc atunci cand mi-e pofta sa imi prepar eu: ori o salata de fructe, un biscuit, o crema, toate din ingrediente proaspete cu cat mai putine chimicale. Nu vreau sa mint, cand am o pofta mare de o ciocolata Milka, ma duc si o cumpar. Dar incerc sa se intample cat mai rar.
    Din cauza lor am probleme cu kilograme in plus, iar tenul meu sufera si el.

   2.Trebuie sa ne obisnuim sa bem multa apa. E lucrul cel mai bun si cel mai usor pe care il putem face pentru a ne ajuta corpul sa fie sanatos. In primul rand ne ajuta sa ne hidratam corpul si pielea pe interior. Apa ne ajuta sa slabim de cele mai multe ori pentru ca ne accelereaza metabolismul si ne ajuta sa pierdem din pofta de mancare ( pe care unii o avem constanta).
       Si sa nu uitam de ten, pentru ca despre asta vorbim. Deshidratarea face ca tenul sa para mai uscat si mai ridat, aspect care poate fi imbunatatit printr-o hidratare adecvata. Iar apa hidrateaza!

       Tot din propia experienta va spun si acest aspect. Pentru ca ani la rand am avut probleme cu digestia, cu rinichii. Am stat din cauza rinichilor zile intregi in spitale cu perfuzii. Am avut o perioada cand nu ma puteam ridica din pat de durere din cauza unei infectii la rinichi.Din ce cauza?- din cauza ca nu beam mai mult de un pahar cu apa pe zi, uneori nici macar pe acela. Imaginati-va ca imi torturam corpul fara sa vreau, uitand cate 2-3 zile sa beau apa.
       Iar acum stau cu aplicatii pe telefon care imi amintesc sa beau apa cat mai des.

 3.Avem nevoie de aer proaspat. Multi dintre noi lucram in birouri sau in cladiri cu spatiu inchis. Atunci cand lucram la birou sau acasa e bine sa aerisim acea sala/incapere pentru ca avem nevoie de aer proaspat pentru a elimina toxinele prin plamani si piele. Cand avem putin timp liber, e bine sa ne oprim pe banca din parc si sa stam pur si simplu 20-30 de minute, inainte de a ne intoarce in apartament. Iar daca pielea noastra nu primeste aer proaspat, e normal ca tenul nostru sa sufere si sa ne atraga atentia prin diferite semne.

   Ar mai fi multe de spus, dar vreau sa va las pe voi sa va ganditi mai departe cum scapam de acei factori care afecteaza corpul, pielea, tenul nostru. As fi tare bucuroasa sa imi scrieti parerea voastra in comentarii.

5 comentarii:

Ana Cos spunea...

Ai dreptate Andreea, dar stii cum e cu timpul, cu zisu si facutul.
Alti factori pe care imi vin acum imi minte sunt tigarile, produsee cosmetice de proasta calitate, lenjeria de pat sintetica.

Andreea Sotea spunea...

M-am gandit la tigari si eu, mai ales ca fumez. :-D

Nu m-am gandit insa la lenjeria de pat, dar e si acesta un factor important. Stam ore bune cu fata in perna si trebuie sa avem grija pe ce material ne sprijinim piele. Bine punctat!

Gabriela spunea...

Trebuie sa bem apa! Multa apa!

Meet Andreea and some shoes spunea...

Iti dau dreptate...Am avut multe probleme de sanatate din cauza ca nu beam apa.

Meet Andreea and some shoes spunea...

La tigari m-am gandit si eu pentru ca sunt fumatoare.
Dar la lenjeria de pat nu, desi e si acesta un lucru important.
Ne petrecem multe ore cu nasul in perna. :-D