vineri, 27 martie 2015

TAG: Get to know me - 5 lucruri despre mine

 Pentru ca nu am inspiratie pentru azi, am zis ca raspund catorva invitatii din trecut de a completa un tag. Asadar, astazi veti afla mai multe despre mine.


1. Am absolvit Liceul de Arte Haricea Darclee din Braila. Ma bucur ca am luat aceasta decizie in acel moment. Am multe amintiri frumoase din acea perioada. Am impletit iubirea mea pentru arta si frumos cu pictura, desen, fotografie, design, chiar si modelaj. 

  


2. Imi plac foarte mult animalutele. Nu cred ca pot sta mai mult de cateva luni fara sa am langa mine un sufletel mic de animal. De cand ma stiu am avut pe langa mine pisici, catei, am avut candva si un papagal, doi hamsteri,pesti, un iepure mic si alb pe care l-am pierdut pe strada la bunici. 
 Acum il am pe Tomita. 



3. In fiecare an ma lupt cu kilogramele in plus. Mereu ma ingras in perioada de toamna-iarna cateva kilograme. Sunt foarte pofticioasa, mai ales cand vine vorba de dulciuri. Cred ca as slabi mult mai usor daca as renunta la ele. 



4. Sunt o mare fana a serialelor. Mereu o sa ma auzi vorbind despre vreun serial nou sau ca am reluat 'Sex and the city' pentru a 17-a oara. Mi-au palcut mult: House, How i met your mother, Friends, Desperate Housewifes, Seinfeld si multe altele.



5. Imi place ordinea. Oriunde m-as afla imi place sa imi rezerv cateva zile pe saptamana in care sa fac curatenie si ordine. Imi plac lucrurile puse ordonat. Imi asez hainele in functie de sezon, apoi ocazie, apoi culori. Imi asez cartile pe marime. Nu imi place sa pun o carte mica si subtire langa una mare.
Cand am vizionat prima oara Friends, m-am indentificat cu Monica. :-)


2 comentarii:

Ana Cos spunea...

Ceperioada de liceu interesanta ai avut. Eu am visat mate-info.

Andreea Sotea spunea...

Oh, stiu. Mi-ai povestit mai demult de orele tale de mate-info. Dar sunt sigura ca ai avut si tu multe amintiri frumoase.Tin eu minte cateva povestite de tine. :P