luni, 30 martie 2015

Martie in imagini

       Nici nu stiu cum a zburat timpul. Parca acum cateva zile sarbatoream 1-8 martie, iar acum ne pregatim sa intram in luna aprilie, ne pregatim de Paste si facem liste noi cu cadouri.
      In mare parte a fost o luna frumoasa, plina de surprize, de cateva zile insorite, am luat chiar cateva decizii foarte importante pentru mine. Ca si luna trecuta, o sa va arat fotografii din luna martie care au surprins cateva din momentele dragi mie.

Floricele de 8 martie. De multe ori le prefer pe cele in glastra pentru ca asa stiu sigur ca traiesc in continuare. Uneori mi se pare cam crud ca taiem piciorusele floricelelor pentru a ne infrumuseta masa din bucatarie sau noptiera de langa pat.


Cum mi-am inceput majoritatea diminetilor..


Am inceput sa confectionez din nou accesorii.
De data asta nu le voi mai oferi spre vanzare pentru ca in primul rand sunt putine,
in al doilea rand mi-am pierdut multi dintre cititori si nu in ultimul rand as vrea atunci cand voi reveni, sa revin cu ceva nou...mult mai frumos.


Am primit de la Farmec aceste doua produse. 
CCcream-ul din pacate e mult prea inchis pentru mine, dar crema hidratanta 
am inceput sa o folosesc de cateva zile si imi place mult, mai ales ambalajul acesteia.


Am primit si de la Douglas o surpriza parfumata, noul parfum Black Opium de la YSL. <3
A fost un concurs simpatic pe pagina de facebook iar eu m-am numarat printre castigatori.

Tomita care doarme si el pe-acasa.
Spun asta pentru ca in ultimul timp petrece mult timp pe-afara.
Avand curte, nu am cum sa il tin mereu in casa si mai dispare uneori. 
Iar a doua zi revine ori muscat de o ureche ori murdar din cale-afara..

:-) Funny and true.

Sa aveti un Aprilie calduros si plin de bucurii!

3 comentarii:

Ana Cos spunea...

tare dragalas mitzu tau.

Andreea Sotea spunea...

Multumesc frumos. :*

Gabriela spunea...

M-am amuzat cu ultima imagine!