luni, 2 martie 2015

Ce inseamna frumusetea pentru mine

     De ceva timp ma gandesc sa scriu acest articol. M-am tot lovit de anumite idei despre frumusete cu care nu am fost de acord si simt nevoia sa imi expun aici cateva idei. Cred ca in ultimii doi-trei ani valul cu articole despre frumuseste si moda a crescut, transformandu-se intr-un tzunami.


     Pentru mine frumusestea nu reprezinta un numar fix de kilograme, o anumita inaltime, o anumita culoare a parului, haina x si poseta y. Din punctul meu de vedere, A FI O PERSOANA POZITIVA
e cel mai important lucru cand vine vorba de frumusete. Am cunoscut multi oameni frumosi, femei cu un corp perfect, dar cand am observat un comportament rautacios, negativist, acea frumusete s-a cam dus la fund. O persoana care iti zambeste si are un caracter bland, din start e mult mai frumoasa. 


     In al doilea rand, cred ca pentru a fi frumosi, trebuie sa ne vedem si noi frumosi. Si TREBUIE SA NE ACCEPTAM CALITATILE SI DEFECTELE, pentru ca fac parte din noi. Ani la rand m-am simtit ciudat din cauza vocii mele, uneori vorbesc sasait. S-a mai intamplat sa am un complex de inferioritate din cauza danturii mele, pentru ca nu am o dantura perfecta. Dar cu trecerea timpului mi-am dat seama ca multi oameni ma plac asa, cu vocea mea sasaita, iar dantura mea chiar daca nu e perfecta, incerc sa imi mentin dintii sanatosi, ingrijiti si cat mai albi.  Mai am destule defecte pe care le accept pentru ca acestea ma definesc de cele mai multe ori.



      Doua puncte importante care definesc frumusetea mai sunt si DECENTA SI EDUCATIA.
Oameni buni, fetelor... Daca aveti pe brat o poseta care costa 200-2000 de euro, asta nu inseamna ca puteti sa strigati in mijlocul mall-ului: <<Fa, tu vezi ce tare e rujul asta?>> ,,
Oameni mai needucati ca brailenii nu am vazut. Imi iubesc orasul din anumite puncte de vedere, dar cand vine vorba de oameni, il urasc. Si probabil peste tot mai gasim fufe cu tocul de 10 cm in alimentara care nu stiu sa spuna <<Buna ziua!>>, <<Multumesc>> si asa mai departe.
     Daca te consideri un om frumos, inseamna ca stii ce-i aia o haina decenta, stii sa faci diferenta dintre pantoful pentru club si pantoful pentru zi, ai habar de cuvintele :te rog, multumesc, imi cer scuze, cu placere si multe altele. De asemenea, trebuie sa fii capabil/a sa ai o conversatie serioasa fara sa chicotesti ca proasta/prostul in targ din minut in minut. Si un sfat pentru barbati: scuipatul pe strada nu are scuze. E oribil! Ca esti racit sau fumator, asta nu e o scuza. Sunt servetele, gume de mestecat, pastile. Scuipa la tine acasa pe jos, nu pe strada in jurul oamenilor.



     Aspectul curat si ingrijit atarna si e greu cand e vorba de frumusete. Mama mea a spus mereu ca cea mai frumoasa haina e cea curata. Ei bine, asa si e. Degeaba porti o camasa frumoasa si scumpa daca aceea are pete de fond de ten pe guler sau e imbibata cu 2 litri de parfum pentru ca ai purtat-o si in weekend. 
    Parul trebuie sa arate si el cat mai fresh, zi de zi. Nu conteaza daca ieri ai citit ca trebuie sa te speli de maxim doua ori pe saptamana pe cap sau ca saptamana asta sunt cinci sarbatori cu cruce in calendar. Sunt tampenii! Nu o sa ne ducem in iad pentru ca ne-am spalat intr-o zi cu sarbatoare.
   La fel si unghiile. Daca lucrezi intr-un mediu in care nu iti permiti sa le tii lungi sau date cu oja, atunci taie-le scurt, foloseste un lac incolor, aplica o crema hidratanta si mainile vor arata perfect.



    Poti arata placut si in trend cu bani putini. 
-Aplica o data pe saptamana un ulei de par sau o masca de par facuta acasa. Si parul va arata mult mai bine si mai sclipitor.  O sticluta cu ulei de argan costa in jur de 10 lei si tine mult timp. 
-O crema pentru hidratarea corpului nu trebuie sa lipseasca nici ea de pe noptiera. Nivea ofera o multime de creme pentru corp la preturi bune. 
-Asa cum am scris mai sus, pentru o manichiura ingrijita nu ai nevoie decat de o forfecuta, un buffer, un lac incolor si o crema.
-Daca ai cearcane, foloseste un baton corector sau anticearcan. Am cunoscut atatea femei care se plang de acest aspect dar nu folosesc aceste produse de teama sa nu aibe tenul afectat. Nu se intampla nimic grav daca aplici un bob de anticearcan.
-Despre haine si accesorii as putea scrie pagini intregi. Sunt o multime de magazine care ne ofera haine frumoase si de calitate la preturi mici. Important e sa ai o tinuta decenta si placuta din punct de vedere cromatic.Aaa, si ai grija sa alegi marimea potrivita. Doua marimi mai mici nu te fac sexy!


           Cam aici se incheie articolul meu. Poate multi/multe dintre voi nu sunteti de acord cu mine, dar repet, e doar punctul meu de vedere. 
Daca aveti alte pareri ,mi-ar placea sa le impartasiti cu mine si sa le discutam aici.

2 comentarii:

Ana Cos spunea...

frumos articolul, good luck in continuare.

Andreea Sotea spunea...

Multumesc, Ana!