vineri, 16 ianuarie 2015

Nice to meet you!

Salutari tututor cititoarelor si bine ne-am regasit in 2015!  

Am decis sa revin aici in blogosfera, dar nu oricum, ci cu un nou aspect pentru blog si noi idei pentru acesta. Dupa cum puteti observa, am decis sa sterg toate postarile din trecut pentru ca am vrut sa fie un nou inceput ca la carte, dar si pentru ca am avut multe pauze iar ultimile mele postari au fost mai degraba o adunare de poze si cateva cuvinte.

In tot acest timp mi-am schimbat parerea despre multe branduri si abia astept sa va povestesc. Am aflat mai multe despre mine, despre ce nevoi are pielea mea, ce produse mi se potrivesc cu adevarat si ce produse le-am folosit gresit.

Voi reveni cu multe serii de review-uri, pentru produse de la diferite branduri precum Mac, Estee Lauder, Clinique, dar si produse precum The Body Shop, Yves Rocher, Nivea si multe altele.
M-am hotarat sa revin si cu cateva retete din bucatarie, sa va arat ce imi place sa gatesc pentru mine si cei dragi. Sper sa fiti incatate si sa fiu cand si cand o inspiratie, macar cand vine vorba de desert.

Sa aveti o seara frumoasa si sa stati pe-aproape, caci ne citim curand!




2 comentarii:

Gabriela Moldoveanu spunea...

Bine ai revenit, Raluci.

Andreea Sotea spunea...

Multumesc ..:-*